کلیه اصول و رویههای فروشگاه لوازم یدکی پروپارت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای فروشگاه لوازم یدکی پروپارت تغییراتی ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روزرسانی میشود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
فروشگاه لوازم یدکی پروپارت مجهز به درگاه پرداخت آنلاین الکترونیکی است و کلیه پرداختها صرفا از طریق این درگاهها صورت میگیرد. در صورت موفق بودن پرداخت، فرایند پردازش انبار و ارسال سفارش شما به صورت خودکار انجام خواهد شد. اگر پرداخت شما ناموفق بود، و مبلغ خرید از حساب شما کسر شد، تا 24 ساعت به حساب باز خواهد گشت. شایان ذکر است، تمام مسئولیت این فرایند به عهده شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت است. تیم پشتیبانی فروشگاه لوازم یدکی پروپارت به منظور تکریم مشتری پیگیر این موارد نیز خواهند بود.
فروشگاه لوازم یدکی پروپارت همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. از اینرو همواره سعی برآن است که شرکتهای مورد اعتماد برای حمل و نقل انتخاب شوند. با توجه به بسته بندی مناسب در هنگام پردازش، بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است. در نظر داشته باشید، فروشگاه لوازم یدکی پروپارت به دلیل حمایت از حقوق مشتری همواره پیگیر حوادث پیش آمده خواهد بود. از این رو، آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش فروشگاه لوازم یدکی پروپارت اطلاع داده شوند. همچنین در طول فرایند پردازش سبد خرید، با درخواست شما تصاویر مربوط به این فرایند، در نرم افزارهای اجتماعی برای شما ارسال خواهند شد.
تمام راههای ارتباطی فروشگاه لوازم یدکی پروپارت با مشتریان و همچنین آدرس فروشگاه در شبکههای اجتماعی موارد موجود در این صفحه میباشد. واضح است که غیر از موارد ذیل، هیچ ضمانتی بابت سوء استفاده کلاهبرداران اینترنتی از نام فروشگاه لوازم یدکی پروپارت در دیگر شبکههای اجتماعی یا پلهای ارتباطی دیگر وجود ندارد. در صورت تغییر و یا ایجاد صفحات جدید در دیگر شبکههای اجتماعی و یا تغییر راههای ارتباطی این مطلب بروز خواهد شد.
- کلیه محصولات موجود در وبسایت فروشگاه لوازم یدکی پروپارت، در صورت عدم نصب قطعه روی خودرو به مدت 7 روز امکان مرجوعی دارند. توجه نمایید محصولات موجود در دستهبندی لوازم الکترونیکی در صورت باز شدن بستهبندی امکان مرجوعی نخواهند داشت. کلیه محصولاتی که دارای ضمانت اصالت کالا هستند به طور قطع تولید کارخانه برند مربوطه هستند و فروشگاه لوازم یدکی پروپارت هیچ تعهدی در قبال محصولات بدون ضمانت اصالت کالا ندارد.
- آسیبهای فیزیکی ناشی از حمل و نقل برطبق رویه ها در لحظه تحویل به مشتری و یا 24 ساعت پس از آن تحویل کالا اعلام گردد. درغیر این صورت جهت تایید درخواست مرجوعی نیاز به ارسال مستندات شفاف می باشد.
- برای تسریع در استفاده از سرویس مرجوعی و تعویض 7 روزه، دقت فرمایید که کالا به خوبی بستهبندی و در شرایط اولیه باشد، لوازم جانبی و دیگر قطعات موجود در بستهبندی به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
- در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در فروشگاه لوازم یدکی پروپارت به اتمام برسد، و فروشگاه لوازم یدکی پروپارت امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، میتواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید.